Për të aktivizuar aplikacionin Capital Bank Web eBank, është e nevojshme të paraqisni një kërkesë në degën më të afërt të Capital Bank AD Skopje. Kur aplikoni, është e nevojshme të na tregoni adresën tuaj të emailit dhe numrin e telefonit celular. Ne do t'ju dërgojmë një email në adresën tuaj të emailit që përmban informacion në lidhje me emrin e përdoruesit dhe një lidhje me aplikacionin, dhe ju do të merrni një mesazh SMS me një kod aktivizimi në telefonin tuaj celular. Kur klikoni në lidhjen nga emaili, do të futni emrin e përdoruesit dhe kodin e aktivizimit në fushat përkatëse, pas së cilës do t'ju hapet një ekran i ri për të krijuar fjalëkalimin tuaj, të cilin do ta përdorni për hyrjet e mëvonshme në aplikacion.
Ju mund të shihni një përmbledhje të pagesave tuaja në menynë e lundrimit -> Pagesat -> Lista e transfertave. Në listë mund të shihni të gjitha porositë që janë krijuar si dhe statusin e tyre aktual (Ekzekutuar). Duke klikuar në një llogari specifike, mund të shihni detajet e vetë transfertës.
Të gjitha informacionet rreth kartelave të pagesave mund t'i shihni në menynë e opsionit Navigim -> kartelat. Në menynë kartelat, në nënmenynë Hollësitë e kartës, mund të shihni të gjitha hollësitë që lidhen me kartën tuaj të pagesës: llojin e kartës, statusin aktual, datën e skadimit, fondet e rezervuara dhe gjendjen e disponueshme dhe të dhëna të tjera. Nëse zgjidhni një kartë krediti në fund të faqes, ekziston edhe një opsion Paguani shumën e detyrimit, i cili automatikisht fut shumën e pagesës që duhet dhe duke klikuar Vazhdo dhe pas pagesës mund të shlyeni detyrimin tuaj. Sigurisht, nëse hapni një urdhër të përhershëm në bankë për shlyerjen e detyrimeve të kartës së kreditit, nuk duhet ta përdorni këtë opsion, sepse sistemi do të ngarkojë automatikisht detyrimin e duhur nëse fondet janë të disponueshme në llogari. Përveç detajeve të vetë kartës së pagesës, të gjitha transaksionet që keni bërë me kartën e pagesës mund t'i shihni në opsionin Lista e transaksioneve. Duke klikuar mbi tre pikat vertikale ? të vendosura në zgjerimin e tekstit "Lista e transaksioneve për periudhën", mund të përdorni opsionin Filtro për të ndryshuar periudhën për të cilën dëshironi të shihni transaksionet dhe t'i eksportoni ato në formatin pdf ose excel.
inboxi virtual është pjesë e Capital Bank Web eBank, e cila në formën e aplikacionit për marrjen dhe dërgimin e mesazheve elektronike, mundëson komunikim të dyanshëm me Capital Bank AD Skopje. Përmes Inbox-it Virtual mund të merrni mesazhe informuese nga banka si dhe mund të dërgoni pyetje për tema të ndryshme. Ashtu si me aplikacionet e tjera të postës elektronike, ju mund të kërkoni për mesazhe në Kutinë Virtuale me fjalë kyçe dhe të keni një përmbledhje të plotë të mesazheve të dërguara dhe të marra, të lexuara dhe të palexuara dhe gjithashtu mund t'i shënoni si të rëndësishme ose t'i arkivoni.
Nëse e bëni 3 herë emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin gabim, kodi captcha do të aktivizohet në hapin tjetër - një kod shtesë i krijuar nga sistemi që duhet të futni së bashku me emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin e saktë. Ju lutemi vini re se nëse bëni një gabim me kodin captcha 2 herë, aplikacioni do të bllokohet.
Nëse e keni harruar emrin e përdoruesit në ekranin e hyrjes së aplikacionit, klikoni në Harruat emrin e përdoruesit. Sistemi do t'ju kërkojë të shkruani adresën e emailit që keni regjistruar në bankë kur aplikuat për web banking dhe Banka do t'ju dërgojë emrin e përdoruesit në atë adresë. Nëse keni harruar edhe fjalëkalimin tuaj, pasi të keni marrë emrin e përdoruesit, në ekranin e hyrjes, klikoni Harruat fjalëkalimin tuaj. Sistemi do t'ju kërkojë të vendosni një emër përdoruesi, adresë emaili dhe një fjalëkalim të ri, i cili duhet të rifutet për verifikim. Në përdorimet e ardhshme të aplikacionit, ai fjalëkalim do të jetë fjalëkalimi i vlefshëm.
Nëse futni kredenciale të gabuara 3 herë, sistemi do të kyçet dhe nuk do të keni më qasje. Për të zhbllokuar qasjen tuaj, duhet të telefononi Qendrën e Kontaktit në numrin e telefonit +389 2 3102 506
Faqja kryesore është faqja kryesore e aplikacionit Capital Bank Web eBank dhe ka 6 seksione: Transaksionet e fundit, Lista e Kursit të Këmbimit, Veprimet e Shpejta, Ofertat e Reja, Bankomatet/Bizneset dhe Mesazhet. Këto njësi quhen Miniaplikacione dhe mund të çaktivizohen/ndizen në faqen kryesore në varësi të preferencave tuaja, dhe gjithashtu mund t'i rregulloni ato në ekran sipas dëshirës tuaj. Pamja e paracaktuar përfshin të gjitha opsionet me paraqitjen e paracaktuar në faqe. Miniaplikacionet që përveç ikonës së kursorit, kanë edhe tre pika në këndin e sipërm djathtas, mund të personalizohen më tej. Mund të organizoni miniaplikacionin e Listës së Shkëmbimit për të shfaqur monedha të tjera dhe mund të personalizoni miniaplikacionin e Veprimeve të Shpejta për të shfaqur opsionet që përdorni më shpesh.
Capital Bank Web eBank ju lejon të monitoroni gjendjen e llogarisë tuaj në kohë reale. Në shtegun Menyja e Navigimit -> Llogaritë mund të merrni të gjitha informacionet për të gjitha llogaritë tuaja, aktuale, kursimet dhe kreditë. Informacioni përfshin numrin e llogarisë, monedhën, gjendjen, gjendjen e disponueshme, rezervimet, normat e interesit, këstin vjetor, etj. Me llogaritë e kreditit, nëse kredia është e një lloji të këstit vjetor, mund të shkarkoni edhe planin e shlyerjes së kredisë në formatin pdf. Brenda kësaj menyje keni edhe disa opsione të dobishme, mund të krijoni një urdhërpagesë përmes opsioneve Transferta e brendshme ose Pagesë me dеnar, të ndryshoni emrin e llogarisë ose imazhin për identifikimin e llogarisë dhe mund të shikoni qarkullimin në periudhë ose të shkarkoni Pasqyrën të llogarisë rrjedhëse si një pasqyrë e të gjitha transaksioneve për një muaj të caktuar në formatin pdf. Ju gjithashtu mund të te qaseni Lista e transaksioneve dhe Lista e deklaratave direkt nga nënmenyja Llogaritë në menynë e Navigimit.
Aplikacioni Capital Bank Web eBank ju lejon të krijoni dhe dërgoni urdhërpagesa me dinarë në çdo kohë të ditës ose natës. Urdhërpagesat krijohen në shtegun Pagesat -> Pagesa lokale PP30 dhe Pagesa lokale PP50, ku futen automatikisht të dhënat tuaja si pagues dhe ju shkruani informacione për marrësin, shumën, kodin e pagesës dhe zgjidhni urgjencën e porosisë, d.m.th nëse urdhri duhet të ekzekutohet menjëherë apo jo. Ju lutemi vini re se urdhrat urgjente kanë një komision të veçantë për ekzekutim dhe nuk janë të lidhura me orarin e punës së bankës, por aktualisht ekzekutohen 24x7. Ju gjithashtu mund të nisni një transaksion pagese përmes opsionit Pagesat -> Modelet dhe Marrësit, ku pasi të zgjidhni modelin e pagesës që zgjidhni përmes emrit të shabllonit ose të zgjidhni një marrës privat ose publik, klikoni butonin Paguaj. Kjo nis krijimin automatik të një urdhërpagese e cila ekzekutohet duke klikuar Vazhdo dhe më pas duke klikuar Paguaj.