За активирање на Capital Bank Web eBank апликацијата потребно е да поднесете барање во најблиската експозитура на Capital Bank АД Скопје. При аплицирање потребно е да ни ја кажете вашата е-пошта и бројот на мобилниот телефон. Ќе ви испратиме е-пошта на вашата е-пошта која содржи информации за корисничкото име и линк до апликацијата, а ќе добиете SMS порака со код за активирање на вашиот мобилен телефон. Кога ќе кликнете на линкот од е-поштата, ќе ги внесете вашето корисничко име и код за активирање во соодветните полиња, по што ќе се отвори нов екран за да ја креирате вашата лозинка, која ќе ја користите за следните најавувања во апликацијата.
Можете да извршите преглед на вашите плаќања на менито Навигација -> Плаќања -> Листа на трансфери. Во листата можете да ги видите сите налози што се креирани како и нивниот моментален статус (Извршени). Со кликнување на одредена сметка, можете да ги видите деталите за самиот трансфер.
Сите информации за платежните картички можете да ги видите на опцијата Мени за навигација -> Картички. Во менито Картички во подменито Детали за картичката, можете да ги видите сите детали поврзани со вашата платежна картичка: тип на картичка, тековен статус, датум на истекување, резервирани средства и расположливо салдо и други податоци. Доколку изберете кредитна картичка на дното на страницата, постои и опција Платете го доспеаниот износ, со што автоматски се внесува износот за плаќање што доспева и со кликнување на Продолжете и потоа Платете можете да ја подмирите вашата обврска. Секако, доколку отворите траен налог во банка за подмирување на обврските со кредитна картичка, не треба да ја користите оваа опција, бидејќи системот автоматски ќе ја наплати доспеаната обврска доколку има средства на сметката. Покрај деталите за самата платежна картичка, на опцијата Листа на трансакции можете да ги видите сите трансакции што сте ги направиле со платежната картичка. Со кликнување на трите вертикални точки што се наоѓа на екстензијата на текстот „Листа на трансакции за периодот“, можете да ја користите опцијата Филтер за да го промените периодот за кој сакате да ги видите трансакциите и да ги експортирате во pdf или ексел формат.
Виртуелно сандаче е дел од Capital Bank Web eBank која во форма на апликација за примање и испраќање е-пошта овозможува двонасочна комуникација со Капитал Банка АД Скопје. Преку Виртуелното сандаче можете да добивате информативни пораки од банката , а исто така можете да испраќате прашања на различни теми. Како и со другите апликации преку е-пошта, можете да пребарувате пораки во Виртуелното сандаче по клучен збор и да имате целосен преглед на испратените и примените пораки, прочитани и непрочитани, а исто така можете да ги означите како важни или да ги архивирате.
Ако направите погрешно корисничко име и лозинка 3 пати, во следниот чекор ќе се активира captcha кодот- дополнителен код создаден од системот што мора да го внесете заедно со точното корисничко име и лозинка. Ве молиме имајте предвид дека ако направите грешка со captcha кодот2 пати, апликацијата ќе се заклучи.
Ако сте го заборавиле вашето корисничко име на екранот за најавување на апликацијата, кликнете на Го заборавивте вашето корисничко име. Системот ќе побара од вас да ја внесете адресата на е-пошта што сте ја регистрирале во банката при аплицирање за веб-банкарство, а Банката ќе ви го испрати вашето корисничко име на таа адреса. Ако ја заборавивте и лозинката, откако ќе го добиете вашето корисничко име, на екранот за најавување, кликнете Ја заборавивте лозинката. Системот ќе побара од вас да внесете корисничко име, адреса на е-пошта и нова лозинка, кои треба повторно да се внесат за потврда. Во идните употреби на апликацијата, таа лозинка ќе биде валидна лозинка.
Ако внесете погрешни акредитиви 3 пати, системот ќе се заклучи и повеќе нема да имате пристап. За да го отклучите вашиот пристап, треба да се јавите во Контакт центарот на телефонскиот број +389 2 3102 506
Почетната страница е главната страница на Web eBank Capital Bank апликацијата и има 6 дела: Неодамнешни трансакции, Листа за девизен курс, Брзи акции, Нови понуди, банкомати/бизниси и пораки. Овие единици се нарекуваат Виџети и може да се исклучат/вклучат на главната страница во се прикажуваат други валути и можете да го персонализирате виџетот Брзи акции за да се прикажуваат опциите што најчесто ги користите.
Capital Bank Web eBank ви овозможува да го следите салдото на вашата сметка во реално време. На патеката Навигација мени -> Сметки можете да ги добиете сите информации за сите ваши сметки, тековни, заштеди и кредит. Информациите вклучуваат број на сметка, валута, салдо, расположливо салдо, резервации, каматни стапки, ануитет итн. Кај кредитни сметки, доколку заемот е од тип на ануитет, можете да го преземете и планот за отплата на кредитот во pdf формат. Во рамките на ова мени имате и неколку корисни опции, можете да креирате платен налог преку опциите Внатрешен трансфер или Плаќање на денари, да го промените името на сметката или сликата за идентификација на сметката и да го прегледате прометот во периодот или да го преземете Изводот на тековната сметка како преглед на сите трансакции за одреден месец во pdf формат. Можете исто така да пристапите до Листата на трансакции и Листата на изводи директно од подменито Сметки во менито Навигација.
Capital Bank Web eBank апликацијата ви овозможува да креирате и испраќате налози за плаќање во динари во секое време од денот или ноќта. Налозите за плаќање се креираат на патеката Плаќања -> стандарден домашен трансфер ПП50 и Плаќање на јавни приходи ПП50, каде што автоматски се внесуваат вашите податоци како исплатувач, а вие внесувате информации за примачот, износот, шифрата за плаќање и ја избирате итноста на налогот, односно дали налогот треба да се изврши веднаш или не. Имајте предвид дека итните налози имаат посебна провизија за извршување и не се врзани со работното време на банката, но моментално се извршуваат 24x7. Можете да иницирате платежна трансакција и преку опцијата Плаќања -> Обрасци и примачи, каде што откако ќе го изберете образецот за плаќање што ќе го изберете преку името на образецот или ќе изберете личен примач, кликнете на копчето Платете. Ова иницира автоматско креирање на налог за плаќање кој се извршува со кликнување на Продолжете, а потоа со кликнување на Платете.